Kära gäster,
På grund av sjukdom och personalbrist behöver vi tyvärr hålla caféet stängt i morgon onsdag.
Vi ber om ursäkt för den korta framförhållningen och tackar för er förståelse. Vi öppnar igen enligt ordinarie tider därefter.
Vänligen
Susan
Kära gäster,
På grund av sjukdom och personalbrist behöver vi tyvärr hålla caféet stängt i morgon onsdag.
Vi ber om ursäkt för den korta framförhållningen och tackar för er förståelse. Vi öppnar igen enligt ordinarie tider därefter.
Vänligen
Susan
Hunden är människans bästa vän!
Hos oss är ni alla hundar välkomna, såväl i trädgården som inomhus i verandan.

Ikväll kl 18.15 i SVT1 Fråga doktorn sänds en intervju med Annika Ljungberg inspelad här ute hos oss!
Vad trevligt att Östermalmsnytt har uppmärksammat vårt café…
